Full rulle

Gud vad jag längtar till nästa vecka då jag bara jobbar två dagar och Rino förhoppningsvis är på plats så att livet blir lite lugnare. Det har gått i 340 sen jag började jobba igen och det tär även om mycket av det är roligt. Sen känner jag en väldig stress över allt med Rino, eller rättare sagt allt som kan gå fel.
Vaknade inatt och började tänka och kunde knappt somna om. 
 
Ikväll efter jobbet ska jag åka upp till Harads, 5 mil enkel väg, för att vara med på fest med jobbet folket och det kommer säkert bli jättetrevligt men det känns mest som ännu ett stort stressmoment. Och så ridskolans hästar som jag lovat sköta om också. 
Ja ja. Snart är det måndag och som sagt så hoppas jag att allt lugnar ner sig. Inte för att det är nån som tvingar mig att köra på i 340 så jag ska inte gnälla.
0 kommentarer