Förbenat

Fino Rino, snart är det dags
 
 
Red en tur med Stråla ikväll och det kändes inte helt bra, varken hon eller jag kändes helt bra. För hennes del är jag till 80% säker på att det beror på att hovslagaren vägrar svara och hon borde blivit skodd för typ 3 veckor sen.
Jag blir så jäkla trött. Jag trodde att jag funnit en guldklimp bland gråstenar men nu känns det tveksamt, på måndag blir det telefonterror tills vederbörande svarar, jag är så sjukt less på att ha oanvändbara hästar pga hovslagare.
 
För min del berodde det nog på vansinnigt ont i ryggen. Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till så ont det gör.
 
Nu är det färdignällt för denna gång, det blir bättre nästa vecka då livet blir lite lugnare.
2 kommentarer
Ida

Det är så hopplöst att vara beroende av andra för sina djurs välmående. Men man kan ju inte gärna utbilda sig till hovslagare för att bara fixa sin egen häst :(

Svar: Nej det går ju inte. Men man hoppas att fler utbildar sig här uppe för det finns verkligen ett skriande behov.
Stjärnstrålar

Johanna

Du är inte ensam, jag jag har snart väntat i 4 veckor så jag har till slut lyckats få tag i en annan som kommer på onsdag!

Svar: Tvi tusan!
Stjärnstrålar