TWD

Hyrde The Walking Dead s4 och oj vad bra den är. Det var nära att jag gav upp serien s2 för den var verkligen skit. Kanske skulle uppskatta mer att se den (s2) nu dock då man har lite mer relation till karaktärerna.
Men ännu mer deprimerande än BB. Herregud. Spännande. Och arg jag blir. Arg.
Det får mig även att tänka: Hur länge skulle man kämpa? Jag skulle nog vara bland dom första dom blev uppäten eller blev en zombie så det är inget jag behöver fundera på så. Men hur länge skulle man orka kämpa? hur länge skulle det vara värt att kämpa?
Leva det livet dessutom, att aldrig nånsin kunna slappna av. Aldrig. 
Och varför kan inte överlevarna bara komma överens och inte hålla på och döda varann? Mänskligheten alltså.
 
Fick just en förfrågan att jobba extra i helgen. Jag behöver men vill inte. Fick fundera till imorgon iaf. Behöver pengarna men det är bara korta pass som förstör möjligheten till att vara ute i dagsljus med hästarna. Och att köra ToR till boden för 4 timmar bara känns lite segt. just nu. 
 
 
 
Just det. Egentligen så ska man ju skriva nått om att det är ett nytt år och att det här året ska bli annorlunda och blah blah. Äh. Det är en torsdag som alla andra. Ingen skillnad alls motför igår eller förra veckan.
Bara att Mayan har varit död i 5 veckor. Det är den enda skillnaden.
 
Jo en till skillnad. man kan äta rester av hummer till middag. Det är annorlunda.
2 kommentarer
Ann

Jaa säsong 4 är SÅ bra.

Har också funderat på det där. Och vad skulle man ha som kunde vara nyttigt? Har inget som skulle vara praktiskt vid en zombieapokalyps! Måste köpa mig ett slagträ eller nåt ;) Och vad skulle man göra med hästarna..

Svar: Hästarna ta rma med sig såklart, bra fordon som tar sig fram överallt. (Finns en tråd på buke om vilken hästras man skulle välja i en Zombieapokalyps. Jag skulle dra ännu längre norrut och hoppas på att dom blir slöa i kylan. Pappa är ju jägare så jag får väl plundra honom innan jag drar iväg också. Blir det kris så får man väl släppa nån ponny som föda åt Zombiesarna, så köper man sig lite tid också.Värre med hunden och katterna då. Svårt å ta dom under armen liksom.
Stjärnstrålar

Malin

Jag blir knäpp av den serien, ändå följer jag den slaviskt. Har många gånger planerat hur jag ska gå tillväga om det händer. :p Däremot har jag tyvärr insett att det så fort mat tar slut så kommer ju stackars tjejen i andras ögon vara en vandrande kött bit. :'(

Svar: Ja det är väl det roliga att hästarna skulle bli mat förr eller senare. Om inte till zombies så till andra människor.
Stjärnstrålar