Ingen fara

Jag kom på sen att det kanske kunde tolkas som nått något tråkigt men det var inte så. Det var bara jag som satt och kollade på lite gamla bilder och saknade sommaren och dom som inte finns här hemma mer men tänkte att Leffe han lever ju iaf (han bor bara inte hemma vilket inte är lika deprimerande som att Leia och Mayan inte finns i jordelivet mer) så han fick pryda bloggen lite då jag inte orkat fokusera på att skriva en enda textrad.
Sablar så risig. Nu ska jag inte dra en superlång rant om det igen men jag tror jag har nått skit i kroppen, att det inte bara är för mycket så att säga. Fick lite ont  halsen idag men har ju varit helt slut och konstig länge, orkar ingenting varken psykiskt eller fysiskt. Helt matt liksom och huvet fullt i soppa. 
Bara en halvlång rant.
Men Stråla har fyllt på energi nivån något med sin mjuka vänliga mule och en mysig tur under norrskenet. Fina häst.
 
Lyckades faktiskt föreviga norrskenet. Att det inte vart bättre än så skyller jag enbart på handhavandet och att jag kanske borde lära mig min kamera lite bättre.
Under snöhögen till höger i bild finns en bil och till vänster om husvagnen är släpet. Nånstans i snömassorna.
 
Nu sova. Med lite tur behöver jag inte börja förrän kl 11 imorgon vilket jag inte får veta förrän stax efter 9, det vore bara förjäkla skönt för det ska ändå jobbas till 22 och söndag 10-22.
 
 
1 kommentar
Therese

Ja usch, jag blev också lite svettig där. Tur att det inte var nått.
Du kanske håller på att bli förkyld, det är iaf här väldigt populärt just nu. Många och långa förkylningar.
Hoppas du klarar dig.
Tänk på att vila och drick mycket vatten.
Krya på sig nu.