Söndag

Festen igår var jätterolig, jag har så fina arbetskamrater. 
Det där är inte mina arbetskamrater, det är de flygande spermierna som deklarerade att det var partytime.

Idag har jag varit rysligt trött, inte direkt bakis men trött som fan och spenderat hela dan i soffan med Ebba i famnen. 
Hade ingen lust men en tanke om att aktivera Rino på kvällen men efter att ha mockat och snubblat, halkat, trevat i blindo (för såklart har min pannlampa gått sönder, någon förvånad? Nej jag trodde väl inte det) och blivit blöt om fötterna när jag försökte ta mig fram så var jag på så jäkla dåligt humör att jag bara gav dig om mat och återgick till soffläge. 
Jävla skitvinter.  Fy fan för i helvete vad jag hatar det här. Kan det bli vår nu!!
1 kommentar
Lena

Kul med lyckad fest, det kan man verkligen behöva nu! Jag har lagt ner min hästverksamhet i väntan på snön...mockar, matar och myser, försöker att inte ha dåligt samvete och det funkar faktiskt ganska bra :)


Svar: Jag har inte samvete att låta dom stå då jag vet att dom mår så mycket bättre av att röra sig. Å så vill jag ha dom redo när det väl blir bättre väder =)
Stjärnstrålar