Surig unge mode

Gud vad tråkigt! Finns det nånting som är mer meningslöst än att vara arg på vädret? Ändå är jag det typ hela tiden. Hela hösten, hela vintern och nu hela sommaren. Men seriöst för i helvete SLUTA REGNA!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nej jag blev så sur på pissvädret, hann återigen bara tänka tanken att fara och rida så satte det igång, så jag placerade mig i soffan igen. Mutter mutter mutter. Igår var jag ju ute 4 timmar i regnet men nu blev det liksom bara nog. 
 
För att inte tala om allt som är kroniskt fuktigt, det är mer än konstigt att man inte har utvecklat simhud och gälar än men det kommer väl.
Kläder torkar aldrig och luktar unket. Hästarnas hagar vill jag inte ens tänka på för då blir jag bara grinfärdig.
 
Fan i helvete. Och inga pengar har jag heller så man kan göra nånting kul och tänka på nått annat heller. 
 
Näe jag vill ut och rida. Om man hade haft sällskap kanske det hade varit lite roligare trots regn. 
 
Bläääh! 
 
Bara för att jag satte mig i soffan så slutade det såklart nu men nu tänker jag fan inte stiga upp. Så det så.
0 kommentarer