Nähä

Så tog jag mig till slut i kragen och ringde vårdcentralen, nej ursäkta, hälsocentralen, pfffft. 
Men den läkaren jag ville träffa hade förstås semester och kvinnan jag pratade som fö var väldigt trevlig och lättpratad sa att det inte är helt säkert att jag får träffa denne eftersom det inte är min läkare så att säga.
Hon föreslog dock att jag skulle ringa en morgon nästa vecka och få en akuttid till den läkaren. 
Det lär väl kanske inte ske då jag inte riktigt anser att jag behöver ta upp en akuttid. 
Så var det med det. Den gamla läkaren känns meningslöst att gå till igen. Jag trodde att man fick byta om man ville. 
Oh well...
1 kommentar
Therese

Tycker absolut att du ska ta en akuttid och få träffa en läkare som du tycker om.
Sen tycker jag att det är akut, så ring i veckan och få dig en tid.
Det behöver du!