Knådad

Igår var ännu en sån där dag som kan läggas till kategorin: Jag lär mig aldrig.
Jag hade så många idéer om vad jag skulle hinna under dagen men efter 2 timmars ärenden på storheden så var det helt slut soppa. Det är verkligen en sån där grej som jag borde ha lärt mig. 
Med extremt ont i nacken så for jag iaf på min bokade massage och hon sa "OJ du var spänd". Jo tack jag vet. Sen en timmes pina på massagebritsen, pina fast ändå så underbart skönt med någon som verkligen trycker bort spänningarna. 
Jag kan verkligen rekommendera Sujinda Thaimassage http://su-thaimassage.se/ om man har ont, vill ha en mys massage så ska man inte gå dit men hon är fenomenal på att knåda bort spänningsknutor.  
Man får inte vara blyg för alla kläder ryker och så ska man hålla på och bända sig lite hit och dit, inte blir man direkt skyld heller som hon alla andra massörer. Men skitsamma.
Jag har jättemycket smärtor som sitter nedan om ländryggen. Alltså rumpan och den är det ingen annan som misshandlat som denna massör. Tramsigt tycker jag, det är ju en stor muskel där det samlas mycket spänningar och jag har ju skadat den två gånger. Stukat röven liksom. Och krossat svanskotan. Så det är klart det sitter ont där. Men inte heller går jag till en massör och ber dom massera röven. Hon gör det automatiskt. Lovely. 
Ja hela kroppen fick sig en omgång och så även nacken. Så idag kan jag röra mig utan piller. Halleluja.
Fortfarande ont och stelt och skulle behövt en omgång till ganska snart men mycket mycket bättre.
 
Nåväl nog om det. 
Jag må inte ha hunnit (orkat) allt jag tänkt men sen på kvällen så åkte jag ut med ett gäng hästfolk till en stuga i sundom där vi hade en otroligt trevlig kväll och fick fantastiskt god mat, rökt lax, mandelpotatis och en jättegod sallad.
Det var väldigt fint
 
Sen fick jag natta hästarna i mörker. 
 
Idag har jag ägnat mig åt att slappa och vila men ska sen ut och motionera både Rino coh Stråla och kanske packa lite inför morgondagens resa.
2 kommentarer
Johanna

Får man typ bara ha trosor på sig? Skulle behöva gå till en riktig knådare!

Tack för igår!

Svar: Man har bara trosor när man lägger sig på britsen men sen drar hon ner dom också för att knåda röven. Tack själv!
Stjärnstrålar

ullis

Hahahaha, stukat röven!!! Kan förstå att det gör sablars ont, hahaha. Men du- den där knådningen tycker jag du skall prioritera hellre än nya schabrak (jag har nu sett att du har en del!) osv ;) Verkar göra dig gott! <3

Svar: Jo det förstörde en hel semester, jag kunde inte röra mig alls. Sen har jag haft problem med nå nerver i kläm efter det. Men du, nu förstår jag inte vad du menar....
Stjärnstrålar