Bah!!

Nästan så jag ska ta och grina en skvätt. Stråla har trampat till ena skon så den är krokig. Och hovslagaren är borta i 4 veckor nu. Jamen halleluja.
Den är iaf så pass att hon kan gå på mjukt underlag. Så länge den nu sitter kvar, den lär ju åka ganska snart när den sticker ut så där. Eller blir mer böjd så jag måste plocka bort den.
SUUUUUUUUUCK!!!!
Hade jag haft råd så hade jag slitit bort alla skorna och köpt barfota boots. Nu är jag LESS på det här.
Har iaf satt på såna där runt hoven boots i förebyggande syfte. Kanske skorna sitter en stund iaf. Kanske.
 
Det blev inte en lugn kväll. Inte alls. Med däremot så fick jag sluta tidigare och det var väldans uppskattat. 
En av mina arbetskamrater vill ha lite magkli.
 
Åh vad jag ska njuta av min lediga dag imorgon. Fast det kommer vara späckat med to do`s 
 
Jag kanske måste börja dagen med en skummig latte, mina anteckningsblock och en skål med jordgubbar. Hö hö.
 
2 kommentarer
Johanna

Ja mina blev omskodda alldeles nyss men en har då tappat en framsko, SUCK! :/

Svar: Uff så surt
Stjärnstrålar

ullis

Ja, hoppas du ätit en riktig BAMSEFRUKOST med skummig latte, en brödskiva, en skål jordgubbar och en skål blåbär. Med en så härlig frukost är det lätt att beta av dagens to-do's!

För övrigt jävligt surt med Stråla och hennes skor. Är hon en riktig klump-Fia eller , hihi? Trist om Skellefteåresan inte kan bli av pga det?

Svar: Vanligtvis är hon inte det men allt regnande har gjort att det blir svårt att hålla kvar skorna.Den här gången undrar jag dock på om det beror på lite obalans i kroppen. Hon brukar sparka sig själv vid ridning då hon inte är riktigt i balans.
Stjärnstrålar