<3

Haft besök av Therese i några dagar. och det var precis lika trevligt som det alltid är.
Tisdag hämtade vi ju Rino och allt gick så himla bra, lungt och fint.
Onsdag blev en slödag med bara pyssel med djuren och en kort kort promenad med Rino.
Torsdag var det veterinärbesök med Ebba och en liten sväng på stan i Pite och sen på kvällen som kom den efterlängtade hovslagaren och jag tog sen en efterlängtad ridtur på min fina fina Stråla. Therese cyklade med Skorpan och hakade på.
Stråla var så jäkla fin, pigg och glad och kändes jättefräsh, lite ojämn i traven i början men bättre efter ett tag. Det gjorde nog susen att få nya fötter med tanke på vilken otrolig skillnad på förra gången jag satt på hennes rygg. Jätterolig ridtur.
Idag tog jag en cykeltur med Stråla och Skorpan.
Innan dess hade jag och Rino gått en sväng på byn
Stencool, ingenting bekommer honom. Ingenting.
Han var pigg och glad och tyckte det var roligt att gå på upptäcksfärd och specielt när vi gick in i skogen en sväng, det har jag märkt tidigare att han älskar att gå i skogen.
40 minuter var vi ute och sen var han riktigt trött.
Fina fina killen
Åh vad nöjd jag är med den grimman på honom. Den som jag köpte nere i Småland innan jag ens hade träffat honom.
 
 
Han har fattat tycke för småbrudarna
Och är ganska nyfiken på Leffe och Stråla
Leffe hummar vänligt åt honom och Stråla är relativt obrydd.
 
1 kommentar
Johanna

Han är verkligen fin och grimman supersnygg.