Tisdag

Helt färdig efter provridning som blev vilseridning. I 3 timmar...
Så just nu kan jag egentligen inte säga varken bu eller bä utan bara snark.
 
Annars, en massa kvalitetstid med mina hjärtan. Hur lycklig man kan bli i själen av att gå över en blöt äng med en hund och en katt i släptåg.
 
Stråla var väldigt trött idag, om det berodde på värmen eller gårdagens tandläkare vet jag inte, kanske båda. 
Cykeltur blev det iaf
 
Ebba sitter och väntar när vi kommer tillbaka. Hjärtat <3
Träningsvärken från mars har även infunnit sig efter gårdagens yoga pass. Jamendumildetid jag kan knappt lyfta benen.
2 kommentarer
Johanna

Åj vad jobbigt att rida vilse!

Svar: Det var lite smådrygt faktiskt.
Stjärnstrålar

Sanna

Haha jag har sån träningsvärk så det gör ont att fisa! Andas är ganska smärtsamt det med..

Svar: Ha ha. Jo det där med att andas känner jag igen. Jag får dessutom liksom lyfta benen med händerna om jag ska ur sängen och så =)
Stjärnstrålar