Kanonhelg och nya frippor

Det är visst så att både matten och hästen har fått en ny frisyr
Jag är dock en extremt dålig frissa så jag lyckas mest få mitt eget hår att se typ blött eller skitigt ut.
Så här såg det ut när frissan hade fixat men innan jag hade färgat det
Jag har visst dessutom lite självfall. Who knew liksom!?
 
Stråla den stackaren hon såg ut så här först när matten hade gått lös
Jisses. Försöker jämna till det och greja men den var ju så tjock så det vart ännu svårare än med Mayan. Mayan som alltid blev typ flintskallig innan jag lyckats få det jämnt.
Ja frissa ska jag iaf INTE bli när jag blir stor. Så här tycker Stråla om mina frisökskills
 
Nåväl. Skitbra helg iaf. Det var superroligt att åka iväg. Showen var kanonbra, mycket bättre än när jag såg Wallmans i Boden faktiskt. Maten var så jäkla god så jag åt såklart tills det nästan kom ut genom öronen och humöret var på topp på hela sällskapet. Mycket mycket roligt.
Sen blev det en sen kväll och jag hade som vanligt svårt att somna, vaknade många gånger och när min kollega som även var min rumskompanjon började hosta (och gjorde mig klarvaken) för att sedan somna väldigt hårt och snarka som ett större sågverk så var det färdigsovet. Jag har mao varit väldigt trött och sliten idag och på lite buttert humör ett tag på morgonen som dessutom blev väldigt tidig upp ur sängen.
Fast efter en god frukost där jag också åt så det höll på att komma ut genom öronen, jag är ju tyvärr väldigt bra på att äta och gott och gratis är inte så bra kombination för då måste man tydligen äta tills man kräks om man är jag 
 
Jag blev iaf på bättre humör av frukosten och sen gick vi på en promenad runt anläggningen i soligt men väldigt blåsigt väder, hittade lä vid vattnet där vi satt ett bra tag och bara njöt av solen vattenskvalp och måsskri. hur mysigt som helst.
Efter det så badade vi en liten stund jag och min kollega. Även det var både jätteroligt och supermysigt. Åkte inget men simmade runt i stömmarna, det var nog roligt faktiskt, samt satt i bubbelpoolen en stund.
U.N.D.E.R.B.A.R.T
 
Nu ikväll har jag cyklat en sväng med ponnyerna, Helena har haft ut Stråla.
 
 
5 kommentarer
Ann

jättefint på er båda! :)

Svar: Tack =) Inte för att jag riktigt tror dig om att det är fint på Stråla men det blir bättre och bättre.
Stjärnstrålar

ullis

Tycker du fixar det snyggare! Jättefin lugg och färgen - du klär i det :)

Svar: Tack =)
Stjärnstrålar

Ann

Man ser att det kommer BLI fint på Stråla då ;)

Svar: Ja DET kan jag tro på =P
Stjärnstrålar

Linnea

Fint du blev i håret!! Stråla kommer nog bli fin ;)

Svar: Tack!
Stjärnstrålar

Lena

Å vad fin du blev! Jag visade översta bilden för Owe och han kände inte ens igen dig! :)