Den är borta

Jag har tydligen lyckats tappa bort min telefon. Ifall det skulle intressera någon. Jävla klantröv. Den är ofta borta men nu är den borta borta.
 
Ganska slö dag idag, passar på att vila för imorgon blir det intensivt, upp tidigt och packa oss iväg till boden på Lotta träning, först ska jag rida sen ska Helena rida. När vi kommer hem sen ska jag iväg och kolla på en häst. SÅ himla spännande. Ja, det är en häst som kanske tom kan bli min forever häst. Det finns 3 hästar nu som jag är så himla intresserad av, som alla 3 har stora potensial att bli just inte bara en tillfällig utan en forever friend. Det är så vansinnigt spännande. 
3 eller 2 jag vet inte riktigt, den ena, som jag gick igång på alla cylindrar över, dennes ägare tror jag bangade ur efter jag skickade en ridfilm och några bilder. Hon har iaf inte hört av sig mer så vi får väl se. Jag tycker åter igen att man iaf kan höra av sig även om det är ett negativt besked.
Nåväl. Vi får se i helgen då hon ev tänkt dyka upp och se mig rida. Jälp!
 
Det känns extra nervöst när det är ägare som är väldigt måna om sina hästar vilket alla 3 dessa verkar vara. Prestationsångest på hög nivå. Det är bra, då man vet att hästen ifråga är omskött på ett bra sätt och har alla förutsättningar för att vara en frisk och sund individ. Men större risk att man blir dissad som inte god nog.
 
Idag har jag iaf hämtat hö och sen cyklat med Stråla och Skorpan, hade tänkt köra men tog cykeln så jag skulle få röra mig också. inte det lättaste att cykla i stormvindar men då fick jag iaf lite motion som jag önskade, på hemvägen var det dock bromsen som gällde  
 
Skorpan var galet pigg och bara allmänt galen. Turboponny.
Mest skritt och lite trav för Strålas del. 
 
Sen promenad med Ebba och lite fix i hagen. 
 
 
2 kommentarer
Therese

Mycket på G nu, så kul och spännande! :-) Hoppas allt går bra i Boden.

Divorce your horse

Ja inte alltid så lätt att hålla koll på alla dessa telefoner... Hoppas att du hittar den snart :)

Svar: Hm. Jag gjorde visst det ja.
Stjärnstrålar