Mycket veterinär blir det..

Var på hööks och fingrade på ett fint shabrak tills jag kom på att jag kanske aldrig får rida Mayan mer.
Tittade på en grimma som Mayan hade varit fin i tills jag kom på att...
Då blev jag ledsen och illamåeende och gick därifrån.
 
Dessutom så är det nånting som inte är som det ska med Stråla. Jag hoppas på att det bara är att hon behöver justeras av Anna. Nästa vecka kommer hon och checkar läget.
Det blir mycket veterinär nu.
Lilleman imorgon. Mayan på måndag och Stråla på torsdag.
Jisses då.
 
Försökte ta några fina bilder i det häftiga kvällsljuset men Stråla var så missnöjd och såg mest ut så här
 
Men vi har redan fått lite ordning på halsarna. Både Mayans och Strålas. Protein minsann. 
Lyckades få fram öronen med hjälp av några ungar på gården brevid. En snabbis iaf. Hon var verkligen missnöjd.
 
En som inte är missnöjd är Ebba. Ja kanske för att det börjar vara kallt men då har hon ju sin superduperfina höstjacka
 
Har köpt en wellpurmadrass åt mig själv på Jysk samt en ny kudde så nu hoppas jag på att kunna sova ordentligt. Sjukt trevlig personal på Jysk btw. 
 
 
1 kommentar
Johanna

Har du nå tips på bra hjärngympa?

Det kanske är pälssättningen som irriterar Strålan?