Fläckiga faran

Räcker ut tungan åt matte som gormar på henne att hon ska stå still så jag får fota. Helt hopplöst att fota hästar som ska vara i famnen.
Fläckiga faran var TRÖTT idag. Herregud. man hade kunnat stoppa 3 äpplen i hängläppen. Jag frågade akupunktören vad vi skulle göra idag och hon sa att vi kunde rida som vanligt men att man märker om hästarna är trötta och så. Jo trött var ordet. Red en sväng men det blev bara skritt för hon gick nästan och släpade mulen i backen. 
Kvicknade till något då vi gick över viken och plaskade lite men nej, jag tror aldrig jag varit med om en så trött pålle. 
Sen tog jag en liten cykelsväng med Mayan och Skorpan och fann en enorm svamp
Brevid fanns en lika stor men den hade ruttnat och stank ve och fasa.
 
Mys mys dag. Herregud vilken fin semester jag fick. Tack för det, det var precis vad jag behövde. 3 dagar kvar bara njuta för allt vad tygen håller.
 
Nån som vill ha en kattunge? 
 
0 kommentarer