Roligare än så här blir det inte en lördag...

Idag är jag knappt orolig alls. Nåja... Men det är gode lindrigt. Lilleman andas som han ska rosslar mindre och är mer sig själv. Mer go än vanligt och har tom njutit av att bli borstad, vanligtvis gillar han det inte, men vanligtvis så sköter han päls själv så bra så han inte behöver borstas men nu är han stripig och tovig och gud vet vad det är för kladd som sitter i pälsen här och var. Jo jag vet, det är dels blod och guck och dels huddräggel som han fick en stor dos av igår.
 
Jag har varit så sjukt trött idag, troligtvis del vädret och dels att lite av pressen har släppt. Släpade mig iaf ut på en promenad med Mayan och Skorpan i 35 minuter. Det var en jäkla massa djur i skogen. Vi såg en räv och en åsna och en elefant.
 
Är iaf tokigt ridsugen och tror jag och Stråla ska ta os en tur imorgon. Eller ett pass på banan, vi får se.
 
Annars, ja lätt uttråkad. Har tittat på så många Desperate housewifes avsnitt så jag är tokless. Älskar dom och det är så roligt att se om från början för jag minns inte vad som händer. Men så många avsnitt efter varann blir lite drygt. Det är ju dessutom lite för mycket ångest ibland och ibland måste jag grina en massa. 
Jag önskar jag hade nått lättsinnigt och ångestfritt att titta på. 
Tror jag tar å kikar på senaste Big Brother.
 
Jag vill göra nått men jag kommer inte ha råd att göra nånting på bra länge. Pengar ger mig också ångest. Jävla skit vilken soppa.
2 kommentarer
Tiger

Åsna och Elefant? Klimatförändring i svensk fauna FTW! :D

Härligt med Lilleman, så bra att katter läker fort! :)

Vila och ta igen dig nu, återhämta. Allt ordnar sig.
Kramar

Svar: Ha ha, eller hur.
Ja jag gör det, helt slut tydligen.

Kram <3
Stjärnstrålar

Therese

Här får du tips på en lättsam serie som jag gillar skarpt. Krävs lite speciell humor för den och det har ju du ;-) Parks and Recreation heter den. Me like it a lot!

Skönt att lilleman blir bättre!