Måndag

Så där, då var jag arbetslös. Och kickar igång med att jobba typ 60 timmar den här veckan. Ha ha.
Börjar med att jobba natt i natt och sen till imorgon kl 16 och sen jobbar jag fredag kl 16 till söndag kl 22. 
Var iaf på arbets idag som man bör och det är en sån fröjd att gå på arbets här i Luleå motför i Kalix. Fort gjort och inga problem. 
På fredag ska jag även på en arbetsintervju och troligen få gå intro på ett nytt ställe nästa vecka. Få se om det passar mig dock, det lät bra på sätt och vis men väldigt väldigt sorligt.
Ja vi får se.
 
Hästarna vilar. Eller, ja Stråla rejsar runt i hagen och matten har hjärta ti halsgropen. Förhoppningsvis kommer hovslagaren till helgen och fixar vinterdäck åt pållan, jag ska göra ett försök att få på Mayan några fler brodd nu innan jg åker och jobbar.
 
Lilleman har varit ut en liten sväng idag också med reultatet att matten fick lite mild panik när jag inte såg honom och så var han bara på altanen.
Jösses.
0 kommentarer