Tandläkare

En annan tanke, så där i fölfeber yran, är att låna ett halvblodssto och betäcka. För visst är det något alldeles speciellt att föda upp sin egen. Det är ju troligtvis en klokare idé än att betäcka Stråla.
Nåväl, i slutändan så blir det säkert nått helt annat, men fundera kan man.
 
Inte var jag nå piggare idag, tvärtom tröttare och sjukare.
Tog en promenad med Ebba och Skorpan i skogen och höll på att flåsa ihjäl mig. Igen.20 mituter promenad och jag var helt slut.
Bah!
 
Ingen ridtur idag heller. Fast Strålan var lit eöm i ryggen idag så det kanske var lika.
 
Sen har jag och Ebba varit och gjort så här
 
Tandläkarbesök på fyllan. Det var mycket tandsten men alla tänderna satt som skulle och hon slapp iaf dra nån fler. Hittade en veterinär på örnäset som jag tidigare inte hade en aning om att hon fanns. 
 
Gud, jag känner mig helt isolerad och skittråkig. Tänk om man skulle ta och bli frisk nu va? 
0 kommentarer