Söndag

Även denna dagens hundutställning var snabbt avklarad, har nog aldrig jobbat för nån sån snabb domare förr. Man brukar säja att man räknar med 20-25 hundar i timmen, han gjorde 20 på 45 minuter. Men då är det ju också viktigt att ringsekreterarna är på hugget och jag hade bra folk med mig både igår och idag, för jag är såklart alltid på hugget.
 
Min lilla polare som håller mig sällskap i bilen och alltid får mig att le.
 
Fantastiskt underbart vacker och varm dag idag.
Direkt efter utstälningen åkte jag till hästarna och Helena kom och red Stråla och jag cyklade med Skorpan en sväng. Roligt var det, ponny var pigg och busig och Stråla var pigg och glad men lugn och verkar ha tagit till sig sadeln väldigt bra.
Pysslade om dom andra, ides inte promenera. Å så fick dom "beta" lite. 
 
Nu har jag bytt däck på transporten och imorgon är det dags. Må dom nu kunna laga min tant.
 
 
0 kommentarer