Kärlek

Hjärtat
Stråla låg ner när jag var förbi för att ge lunch, jag brukar oftast låta henne vara eller så ställer hon sig upp för att kolla om vi ska hitta på nått. Men idag så gick jag dit och satte mig ner brevid henne, hon låg mitt i en skithög men vem bryr sig.
Och så fort jag fått ner rumpan på backen så knör hon in sitt huvud i min famn. Men älskade häst!
Sen så kliades vi en del, jag kliade henne bakom ganachen hon kliade mig i nacken, hon passade på att bita mig i foten och sen somnade hon med huvudet i min famn. Alltså somnade helt. Ett sovande hästhuvud är ganska tungt så när hon gled iväg förökte jag lägga ner det men då vaknade hon, sen gjorde vi så typ tre gånger innan hon tillslut la ner huvudet och låg helt utsträckt och snarkade. Mm, hon är den enda häst jag hört snarka.
Alltså åh vad jag önskar att jag hade tagit med mig kameran eller iaf telefonen. Hennes ansiktsuttryck var helt priceless.
Hela stunden var helt ovärderlig. Älskade älskade häst.
2 kommentarer
Ann

Men å, sötrumpa!

Therese

Så underbart!! Hon känner sig trygg hos dig.