Jävla hästjävel

Ja tvi tusan. Idag har jag iaf inte så mycket feber som igår men snoret flödar och orken är på noll. Har precis varit och bytt bandage på Mayan och jag höll bokstavligen på att tuppa av efteråt. Det är fan inte lätt när hon hela tiden håller på och sliter i benet, nu hade jag iaf tänkt till och hade en tröja som hon kunde ställa ner benet på emellanåt och vila lite men man måste ju ändå hinna sätta iaf ett lager klart innan hon får vila. Jävla hästjävel fick hon heta idag. Japp. 
Sen fick matten iaf lägga sig på gräsmattan och flåsa lite när det var klart, tills en stor spindel sprang över mig, då var det färdigvilat.
 
Nu måste jag åka in till stan för ett möte med jobbet samt köpa mer bandagematerial. Sen funderar jag på att åka förbi hemmakväll, hyra GoT och stänga in mig i bodan.
 
Tur att hästjäveln är söt iaf.
0 kommentarer