Farbröder

Men alltså. Uh, vilken brutal träningsvärk. Det är helt sjukt. Den som säjer att yoga bara är stretching ska jag ge på moppo. Hela magen och ryggen har hittat muskler som dom inte visste fanns. Alls. 
Ska se om jag fixar göra lite hemma när det är uppehåll nu men jag tror inte det, jag har inte så stora förhoppningar på mig själv.
 
Annars då, tja, idag såg Mayans ben superfint ut, bara lite svullnad runt kotan, men såret varade lite lite på em. Hon har fått stå inne till halv tre då jag slutade jobbet för jag ville inte att hon skulle vara ute och blöta ner såret då jag inte kan ha koll. 
Stråla höll henne sällskap och jag hade förväntat mig att dom skulle jag jättebråttom ut när jag kom. Jag såg framför mig en vilt fnorkande Mayan och en Stråla med hela myrstacken i brallorna. 
Men inte. Dom ba... "jaha, kommer du? Jaså, gå ut säjer du? Tja.... jomen okejdå för all del."
Fnorkandet kom dock på promenaden, hon är så pigg nu Mayan. Puh.
 
 
 
0 kommentarer