Ååååh

Jag orkar inte med det här. Varför kunde inte Mayan få vara frisk nu då? Jag vet att det är gnälligt och att saker händer och bla bla bla men det känns verkligen som att nånting större har gett sig fan på att jävlas.
När jag skulle byta bandage i natt efter jobbet var det precis så där svullet och jävligt som jag visat tidigare. Det KAN inte vara meningen att det ska se ut så! Dessutom blir det en brottningsmatch bara för att få bort bandaget då hon blir jätterädd om foten. Inte så konstigt kanske.
Åååååååååååååh! Kan det bli måndag NU!?
3 kommentarer
Johanna

Det finns ju 2 kliniker att välja på, den andra har inte tid då?

Therese

Ja fy vad jobbigt!!
Skit trist för er! Önskade jag kunde göra nått.
Håller då tummarna att det ska bli bra och det är fort!
Kram!

Linnea

Håller tummarna här också!

Jag tycker nästan att du ska följa magkänslan och strunta i bandaget.
Det är ju svårt för en vet. också att ge rätt råd över telefon när de inte heller ser hur det ser ut.
Kan ju inte vara rätt om hon blir svullen och svampig av badaget?
Kram!!