What to do?

Ännu en fin dag och jag får sitta inne och ruttna. Gråt!!
Inte blir det bättre av att sitta och läsa om hästar på intranätet heller. Jag har köpt en Equipage men jag vet inte om jag vågar öppna den. Då kanske jag får akut kramp i hästtarmen eller nått.
Egentligen kanske jag borde ägna mig åt något helt ohästigt. Men hur gör man det? Plöjt några avsnitt av Supernatural, där är det inte en enda häst med iaf. Nu skulle jag haft mina tv-spel som ligger hos Therese och väntar. 
Relativt pigg idag, igår var jag så trött och halvsov hela dan, orkade inte hålla mig vaken till ryttareliten ens så även om jag har sovit och vaknat typ två gånger i timmen så har jag ändå sovit massor och känner mig färdigsoven. Så vad gör man då? När man inte orkar göra nått men är för pigg för att sova och blir rastlös av att kolla på tv och inte har tv-spelet hemma?
 
0 kommentarer