Uj uj

Så där ja, nu har jag varit uppe i 20 minuter, dags att gå och lägga sig igen.
Stackars stackars mig som fått spendera en sån här underbar vårdag i sängen. Och hästarna, dom orkade jag inte ens dra av täckena, puh, jag bara kastade åt dom lunch, det blir heller inga hinkar eller annat utan bara kvälls hö lite senare och jag orkar knappt ha dåligt samvete för det. 
 
Iskallt vatten får jag i mig, lite grann och nu åt jag lite glass också, ganska skönt för halsen. Jag är livrädd för att det ska vara en halsböld och att dom ska skära upp den. Fy fan. Halsfluss har jag haft förr och det gjorde inte så här ont. Har det inte blivit bättre tills i morgon så blir det definitvt läkare. Hur jag nu ska lyckas ringa och boka en tid när jag inte kan prata.
Försökte skicka sjukanmälan på sms, hoppas dom får det. 
4 kommentarer
Johanna

Du...sist när jag hade halsfluss så var det som rakblad, kunde inte ens äta glass!!!

Johanna

Ring Vårdis imorgon så du får medicin!

Ann

halsfluss kan göra nog så ont!

Linnea

Hua, krya på dig! :(

Svar: Tack!
Stjärnstrålar