Trött och lite rastlös

Så sabla trött! Tog en liten promenad med Ebba ner till hamnen och benen var som gele. Men så tråkigt det är att ha en sån här dag på en lördag, det händer ju ingenting på varken bloggar eller forum. 
Jag har nästan inte ångest för att Mayan får vila eftersom hon ändå var ut med medryttaren igår. Stråla behövde vila idag. 
Leffe fick en långpromenad med sin promenadkompis igår. Underbart.
 
 
Jag har iaf sett det fulaste nånsin i utrustningväg. Alla har vi olika smak och jag vet att det jag tycker är snyggt tycker inte andra men det här gjorde mig lite lätt illamående
 
Hå hå ja ja. Fått två ganska bra svar på anonnsen om Stråla, vå får väl se, den ena bor i Rosvik vilket är låååångt här ifrån så jag tvivlar men hon ville komma och hälsa iaf. 
 
Nu längtar jag till på fredag, då gör vi ett nytt försök med besök av Therese. Det är ta mig sjuttsingen på tiden nu alltså. Som rätt ofta så önskar jag att vi bodde närmare varann. 
 
Så att vi bland annat kunde göra mer sånt här.
 
 
 
1 kommentar
Therese

Det där kan nog vara den fulaste sadeln man har sett iaf färgen, tur smaken är som baken, delad :)

Jag ser framemot att komma och jag har inte tänkt bli sjuk den här gången och du får inte heller bli sjuk, igen ;)

Ja hur många gånger har man inte önskat att vi bodde närmare varandra så vi kunde göra massor av roliga saker tillsammans.


Svar: Eller hur. Personen som äger den tycker säkert den är jättefin och det är ju det viktigaste.
Nej verkligen inte. Den här penicillin kuren räcker till på fredag och blir jag sjuk igen efter det då vet jag inte...

Ja verkligen.
Stjärnstrålar