Torsdag

Å gääääsp. Vad det blev övertid på jobbet idag. har spenderat hela dan på sunderbyns akutmottagning.
Gud vad jag är imponerad av dom som jobbar på akuten.
Imorgon blir det jobb som vanligt fast på sjukhuset. Det är nästan så jag tycker det är lite kul, alltså, kul och kul men personen mår ändå rätt bra och jag får göra nått annat, se nått annat än same old liksom. 
Men gud så trött jag är. Jag som hade tänkt åka med Mayan till ridhuset och hoppa. Jag tror jag far och yogar istället och sen sova tidigt. Låter som en bra plan.
3 kommentarer
Johanna

Tack för tipset ;) Jag är dock inte intresserad av avkommor till Bergakung ;) Behöver också en äldre häst, inte en unghäst då Andreas vill lära sig köra :)

Johanna

Jag vet inte men det är lite oklart vilket egna meriter han har som kör & ridhäst eller om han bara stått i hagen & varit snygg (och isåfall varför)..

Johanna

Jag är ju inte alls insatt i avel men det lilla jag vet gör att jag i dagsläget inte är intresserad av avkommor efter honom av olika anledningar. Men man ska ju aldrig säga aldrig, kanske hittar drömhästen som visar sig vara efter honom, det vet man ju aldrig.