Oh

Gud vilket ställe... http://www2.bjurfors.se/Bostad/Vastra-Gotaland/Lerum/Lerum---Savidsbovagen-9/
 Och när jag blir miljardär så jag kan köpa ett sånt ställe så ska jag ha en sån här också
http://www.kraft-horsewalker.com/se/skrittmaskin/vatten-skrittmaskiner.php
Alltså va, en vattenskritt. Hur bra grej.
 
Fasen, WEn inställd på fredag och lektionen inställd på torsdag. Dom har hoppning precis då.
Fattas bara att tömkörningskursen också inställd då lägger jag mig ner och grinar. 
 
 
Påverkad av gårdagens ridhusbesök och tittadet på programmet ryttareliten så drömde jag att jag skulle vara med och hoppträna på öbacka. När jag kom dit så var det en liten ponnytjej som hade satt upp hinder som var ca 20 cm, perfekt för mig tyckte jag. Men då kom Daniel Z och byggde om och höjde hindrena. Samtidigt så gick en annan hästägare härifrån byn omkring där inne och mätte hindern med ett måttband, fast inte höjden, utan bommarnas längd, när jag bad henne mäta höjden så förstod hon inte hur hon skule kunna göra det.
Jag gick bort och pratade med Daniel Z som hade satt sig på en stol inne i ridhuset och bara satt där, han var väldigt trevlig och skrattade åt att jag tyckte det var läskigt med hoppning.
Så skulle jag då klättra upp på Mayan, fast hon var inte där så jag stod på en stege och låtsades flytta hästen närmare och Anna från ponnyakuten hjälpte mig, till slut fick jag den obefintliga hästen nära så jag kunde hoppa upp, fast hamnade på backen såklart, och red iväg.
 
 
0 kommentarer