Halleluja!

Jag ser ljuset. Mår mycket bättre idag. Halsen känns mest som en vanlig fökylningshals fast lite äckligare och kroppen känns rätt okej om än väldigt svag. Var till hästarna och gav dom lunch och drog av täckena (woho) och blev helsvettig och skakig.
Men jag hade tänkt försöka få i mig lite näring och ta och pyssla om dom lite sen. 
Jag tycker att det är rätt komiskt att jag fått kämpa för att få i mig mat när jag vanligtvis får kämpa för att inte få i mig mat. Nu käns det som att magsäcken har skrumpnat ihop totalt och eftersom det fortfarande är så äckligt i halsen så är ja inte speciellt sugen, men nu går det ju att svälja iaf. Woho!
 
Eftersom det var vägningsdag idag så vägde jag mig men jag inser ju att det mesta jag förlorat nu är vätska och att de kilon som försvann antagligen kommer tilbaka + när jag börjar äta normalt igen.
 
Men åååh, jag kan mysa häst idag. Måste bara hålla mig i skinnet en liten stund till och inte börja dra ut nån och motionera. Dom lider inte av att vila okej.
 
Sen är det så mycket annat jag vill och borde göra. Enligt google så smittar man inte efter 2-3 dagar på pennicilin så jag vågar mig nog ut bland folk imorgon.
0 kommentarer