=(

Idag är det fan synd om mig. 39 graders feber och en glödande boll i halsen som gör att jag vill skrika av smärta varje gång jag sväljer. Alltså det går knappt. Aldrig haft så ont i halsen. Den är svullen på utsidan också, ser inte klok ut. Dubbelhaka deluxe på vänster sida.
 
Om jag försöker prata så retar bollen så jag håller på att kräkas i stället och jag vågar inte tänka på hur ont det skulle göra. Nu ska jag försöka sova igen och glömma bort att jag är hungrig, finns liksom inte en chans att det skulle gå att äta nånting.
3 kommentarer
Therese

Fy sjutton!! Låter som halsböld eller nå sånt. Kanske halsfluss? Krya på dig och blir du inte bättre måste du kolla upp det, du kanske behöver penicillin. Själv har jag börja må bättre. Krya nu på dig! Kram!

Tiger

Men huga! :((( Kan du svälja vatten? Om inte, och om du inte märker en skillnad till imorgon (eller om andra sidan svullnar upp lika mkt) ta kontakt med sjukrådgivningen så det inte är tal om halsböld. Då behöver kroppen lite hjälp på traven. Krya på dig! ♡

Chricko

Låter som halsfluss. Huja inte att leka med den smärtan i halsen är hemsk