Rubrik här

Vissa dagar är det väldigt lungt på jobbet, vissa dagar tar min person en lång sovmorgon. Vissa dagar är det extra skönt. Idag var en sån dag.
Tankarna for ständigt till Zorro, Lena och gårdagen och många tårar har trillat. Fina Zorro. Vilket gott liv han har haft och han fick passera över rengbågsbron  med näsan i en hink med äpplen och hans älskade matte vid sin sida.
 
 
 
Leffe fick åka dit igår kväll och håller Bacon sällskap.
 
 
 
 
 
Idag har vi haft besök av Ann och det var väldigt trevligt. Vi tog en ridtur bort mot stora sandtaget, Ann på Stråla och jag på Mayan. Mayan var lite matt och stel idag, inte riktigt så alert som hon brukar. Men att goppera var hon med på och taggade till, efter galoppen kädes hon allmänt bättre. 
Mycket roligt att Ann ville komma och hälsa på oss.
Gud vad fin svans hon har Strålan.
 
 
Trött och slut och kroppen skriker, det glömde jag dock helt bort under ridturen. Det blir iaf ingen Skellefte sväng för mig som tänkt, jag orkar inte. Tråkigt men ibland måste man göra kloka val. 
1 kommentar
Ann

Det var jättekul. Haha, seriös ridning i sneakers & jeans ;)