Godnatt

Sömlös natt pga omständigheter. Katastrofalt jobbig dag på jobbet pga omständigheter. Ärenden efter jobbet- Folk överallt.
Avmaskat hästar, Mayan hade extremt mycket mask, Skorpan jättemycket, Stråla låg på gränsen mellan okej och inte okej och Leffe var nollad. Hursom fick alla sig en dos medel och Leffe få vänta till på tisdag med att åka till bensbyn. 
Matten fick lite kris och har nu påbörjat projekt mocka hagar= Helt fucking död.
Då vet jag ju hur jag spenderar min midsommar och sedan kommer jag inte kunna röra mig efter det och efter Göteborgsresan med jobbet. Kan knappt röra mig nu. Typ aj. Nå men halleluja.
1 kommentar
Chricko

Vi hade noll på våra och låg mängd på Winne. Vi har ju mockat hagen hela vintern så funkar gör det nog. Men förstår det är nog så jobbigt för dig med så många hästar som bajsar

Svar: Ja att mocka vinterhagen känns helt oöverkomligt när det är så mycket skog, å den är ju ganska rejält stor också och stå där och hacka frusen skit på vintern. Nja.Men nu mockar jag ena sommarhagen och ska försöka få bort en del bajs i vinterhagen också.
Stjärnstrålar