Struts

Uh vad jag hatar det jävla vägarbetet. Det känns som att dom har hållit på i evigheter! Kanske för att dom har det också.
Idag blev jag ståeende först och vänta på lots bra länge och sedan och vänta på en jädra lastbil som lyfte i väg nån jädra kontainer. Tog typ 20 minuter. Vid det laget hade precis all luft gått ur mig, redan aptrött efter jobbet och så less på att lyssa på en gnällig kärrig hela dagen med avslut med två gnälliga kärringar i kör.
Vad trött jag blir på att min energi och ork inte fixar sånt så jag bara fastnar i soffan sen och kommer troligtvis inte att hitta på något vettigt med Mayan idag.
Helst hade jag velat ge dom vila i några veckor nu, allihopa, och bara sova. Jag känner mig mest stressad över allt jag hade velat göra som inte kommer att bli av bara för att jag blir så jävla slut av jobben.
Stråla har iaf varit ut med Helena idag.
Sen finns det massor med annat jag hade velat göra, en hel del som jag verkligen hade behövt göra, typ byta golvet i transporten som jag tänkt och sätta upp ponnyernas hus och stäa min garderob och och och och och och
 
Jag stoppar bara huvudet i sanden istället.
 
Blöh. 
0 kommentarer