Slappdag

Gud vad jag har varit trött och slö idag. Dessutom unnat mig att bara vara det också. Ebba är inte helt pigg så jag har varit med henne hela dagen. Vi har sovit länge, hängt ute på gräsmattan tillsammans med Lilleman i koppel. Slumrat på soffan, kollat på tv och varit hos hästarna och hängt lite. 
En kort stund lämnade jag Ebba i bilen, det var mulet just då, och cyklade en sväng med Mayan, Stråla och Skorpan. Holly fick gå lös och beta medans vi var borta.
 
Hon har ett ganska härligt ponnyliv tror jag, den där lilla Hollypluttan
 
Jag jobbar inte alls dubbelpass imorgon, förvirrande att ha 3 jobb. Imorgon blir det bara 9-16 men sen jobbar jag torsdag också då jag trodde jag skulle vara ledig.
Är lite orolig att jag ska missa nått pass hos nån när jag är så bokad, nästa vecka och veckan därpå blir det att bara åka mellan, gäller att hålla reda på till vem man ska och när.
 
 
 
0 kommentarer