Fredagsmys

Jamen vilken mysig dag då. Lilleman har inte kissat nästan nå blod alls idag, ytterst ytterst lite, kanske det var den där blodklumpen som skulle ut igår. 
Han ska även få medicinen lite tidigare ikväll så han slipper hinna få så ont.
 
Sen har vi ridit lektion för Camilla i värmen. Therese och Turbo först och dom fick träna på att svänga  
 
Sen har jag och Stråla tränat inför våran msv debut. Eller.. nåja. Iaf så har vi kämpat på riktigt bra, jäklar vad rolig hon är att rida lilla fröken. 
Det finns massor att räta till och jag måste inse att jag inte är någon Kyra så om man ser det så jag är själv rätt nöjd med dessa bilder. Att tex handställningen är lite som den är fick vara så idag, det var inte det vi fokuserade på.
 
Här såg det ut som att jag håller på att trilla av. Vad gör jag med kroppen egentligen...
 
Fina tjej!
 
Här kan vi ju lite grann ignorera vad vi gör men KOLLA vad smal hon ser ut.
På alla bilder faktiskt förundras jag över hur smal hon blir när hon arbetar med magmusklerna.
Överlag så är hon inte så där rysligt fet som hon brukar vara men mattean är ganska hård med matintaget och det lyckas vi med utan att hon är helt hyserisk av svält. 
 
Senare på kvällen så gick vi ner med Skorpan och Turbo till vattnet. Ganska precis hur mysigt som helst.
och Turbo tyckte det var helt okej idag och tom vågade sig på att plaska lite. 
 
Nu ska vi se om vi får igång mitt Supermario 3, det tvär sluta funka häromdan. GRÅT!
1 kommentar
Malin

Vilka fina bilder! Tycker att din sits är super fin :) och stråla är riktigt snygg.

Svar: Oj, tack. =)
Stjärnstrålar