Bomb!

 
 
 
 
Det är inte ens svalkande i vattnet. Sjuka jävla äckelväder.
Leffe tyckte iaf att det var väldigt mysigt att bada. Fina gubben.
 
Jag hatar det här vädret, det är vidrigt, det är fruktansvärt och jag fattar inte hur man kan gilla skiten.
Kanske kanske om man hade haft semester och inte haft några djur alls.
Men djuren mår inte bra av det, djurens foder mår definitivt inte bra av det och det är verkligen inte alla förunnat att bara ligga och slappa hela dagarna inte.
Jag mår skit och det går inte att göra nånting. Idag gick det inte ens att ligga i soffan och glo på film, för jävla varmt.
Fast jag kan inte låta bli att göra nånting så som bygga hage osv osv och det slutar alltid i ett mindre bryt för att jag blir så sjukt slut och bara pissed off.
 
Tom isen verkar vara hårdvaluta, men här minsann, här ingår det is.
 
 
Lilleman börjar bli mer och mer hajj på att gå i koppel, inte bara ligga platt eller göra tokrusningar utan man kan faktiskt promenera runt lite lungt. Fast han blir sur som en citron när han inte får gå precis vart han vill, så som under sopbodan eller in i vägtunnan. 
Men han kommer när jag lockat lite på honom iaf. 
Det tar sig.
Å så är det rätt trevligt bara att vara ute och andas lite och se sig omkring samt äta lite gräs. Hjärtekatt.
 
Jag hade en tanke om att åka till boden på marknaden men ångrade mig. Kanske imorgon, jag behöver mer broms broms och han brukar vara där och sälja.
 
Något som iaf var helt gudomligt var massagen. Halleluja I tell ya. 
0 kommentarer