Bad

Idag har det varit 30 grader i skuggan och därmed en trött slödag
Vi har hållt oss i skuggan hela dan. Åkte och badade en sväng och jäklar vad varmt det är i vattnet nu. Helt otroligt. 
 
 
Igår var vi och badade med hästarna, mina damer älskar ju att bada och Mayan la sig ner så jag åkte av  sen la sig Mayan och Stråla samtidigt, snacka om härligt att bada. Fina sjöhästarna.
 
Före...
Och efter Mayan lagt sig
 
 
 
Turbo var lite mer skeptisk och krävde en hel del lock och pock av mig och Helena på marken för att gå i.
Jag och Helena gick så långt ut med brudarna att dom nästan simmade, lite läskigt tyckte dom att det var när dom började tappa botten under fötterna. 
 
 
Snart börjar det vara svalt nog för att fara och aktivera lite pållar.
 
Lilleman kissar fortfarna lite blod så det oroar mig lite men annars äter han och dricker bra, vill mest ligga under sängen men kommer fram ibland och har börjat be om att få gå ut. Han ska dock vara inne 9 dagar till. 
0 kommentarer