Rubrikjävel

Mahaha
http://cheezburger.com/154373
Ett exempel, klicka på länken för fler nysnödiga katter

Ack ack. Vad jävla kallt det är, nu får man minsann tillbaks för att man önskat vinter. -20
Burr burr.
Igår tog jag Mayan på lina en liten stund men oj oj så stelt det var. Då kände jag att nej nu måste jag sluta slöa och ta i tu med hästeriet. Å så sitter jag här ändå =S och vill inte gå ut. Det kan ju bero på kylan mycket, att hon var så stel och kantig men lite ridning brukar ju alltid göra gott för tant. Idag fick hon då på sig fler täcken iaf.
Sen så hade det ju underlättat om man hade haft en medryttare som man hade kunnat lita på... Ah, hon är jättebra och fin på alla sätt och vis men vad hjälper det när hon aldrig är här?
 
Stråla skulle jag ju börja träna imorgon enligt veterinären men korkade jag glömde kolla om medicinen fanns nånstans vilket den inte gjorde idag då jag skulle hämta ut den, ingenstans i hela Lule, bra där, så vi får vänta till på torsdag. Inte för att jag har direkt bråttom och jag tror knappast att det spelar nån som helst roll för Stråla heller om hon börjar imorgon eller på torsdag.
0 kommentarer