Min röda helikopter

Var till tandläkaren och lagade min trasiga tand på torsdag, igår kväll lossnade lagningen då jag tuggade på en non stop. Det kändes ju mycket lönt att ha betalat 900 spänn för det. Fast det värsta är ju att kanske måsta göra om det. Jag känner bara : ge tillbaks mina pengar så behåller jag min tand. Den har ju funkat som den är i två år.
 
Idag är jag inte pigg. Svintrött och ont i huvudet. Tog mig ut på en ridtur på en mer än lovligt galen liten röding. Puh, jag var helt slut sen, det var inte hon. Men inte heller kan man gasa gärnet när man är 23 år och inte i form. Sist funkade det ju med övergångar, idag funkade det... Eh typ inte alls. Hon hade sitt hellikopter mode inkopplad.
Men då får jag faktiskt påminna mig själv om att bara för några år sen hade jag alls inte satt mig på henne efter hon hade vilat eller bara tagit det lungt för då hade vi riskerat livet. Samt att hon ju faktiskt skrittar och inte bara toktaktar.
0 kommentarer