Kräks

Alltså va? Jag gick ju med i viktklubb för 5 veckor sen, jag följde deras tilldelade kalorier och jag blev peppad att motionera mer och det hände ingenting inte ett smack, så här före jul så sket jag i det, jag har ätit utan att tänka på nånting det har blivit lite max mat och en hel del godis och fika osv osv, jag har mått ganska skit så jag har mest legat och inte rört på min nästan nå och har på dessa två veckor gått ner 2 kilo. Eh. Whaa?
Knepet kanske är att må riktigt dåligt samt att ha sjukt ont i magen.
 
Idag hade jag iaf tänkt sätta Stråla för vagnen och köra en sväng för att se hur hon är inför veterinärbesöket imorgon, har försökt röra lite på henne de här dagarna för att hon inte ska ha vilat bort problemet så att säja.
I lördags så tog jag henne på lina en kort kort sväng och hon var inte nöjd och i vänster varv bockade hon i traven redan. Visseligen fick hon ju klampa lite i tung snö.
Ja vi får se. Som tur är så får jag sällskap av Lena imorgon, det hade varit riktigt jobbigt att åka själv, jag börjar nästan grina redan nu. Fy för tusan.
 
Å så är jag ju bara så jävla dum, gudars så less jag är på mig själv.
3 kommentarer
Chricko

Lycka till imorgon! Håller tummarna för er.

Johanna

Lycka till.
Det är jobbigare att sväva i ovisshet & tro att man inbillar sig istället för att få svar.

Tiger

Ugh. Alltså jag både hoppas att de finner något och att de INTE finner något. :S
Fasen. Men eloge att du tar nästa steg att finna ut. Håller tummarna imorgon! <3