Hurriburrburr

Fy satan vad kallt det är. -13 och rejäl blåst. Fan inte att leka med. Å jag har ungefär samma kläder på mig nu som då det varit runt nollan men ändå varm jacka, mössa och vantar fast fryser som bara den. Skulle verkligen behöva investera i vardagstäckbyxor tänkte jag nu och kom just på att jag fick ju ett par i fjol. Men vart har jag dom då...
Hos hästarna så är jag alltid bättre på att klä mig bättre men även där så blåser det genom märg och ben.
Det får gärna sluta blåsa nu snön ligger ju inte kvar utan blåser bara iväg.
 
Kallt i bodan är det också så nu måste jag dra igång värmefläkten då och då och igår kväll när jag drog igång den så satte sig Lilleman framför den och kurade. Gullis <3
 
Annars har jag varit till kiropraktorn idag och jag har längtat massor och så blev jag mest besviken.
Nå hon lossade på några låsningar men det känns faktiskt som att det lilla tryckanded som hon gjorde hade ju typ vem som helst kunnat göra. Nåväl, jag får testa att genomgå dessa behandlingar, man blir lite lagom desperat när det gör så jävla ont jämt. Visst förstår jag att hon knappats kunde göra något åt det allmänna onda i kroppen som är det största problemet men jag tänkte hon skulle fixa till min rygg och nacke. Det kanske hon gör också men det kändes liksom så... Futtigt.
Nåväl.
Kanske för att man är van att en massage tar en timma och hela kroppen blir genomgången. Det är dock möjligt att det känns något bättre faktiskt i låsningarna i ryggen just.
 
0 kommentarer