Nöt

Det är ju helt sjukt att man ska bli lycklig över att få gå hem när man faktiskt slutar. Det är ungefär lika stor chans som att vinna på lotto och nästan samma glädjerus. (Vad vet jag jag har aldrig vunnit på lotto)
Idag var inte en sån dag.
Mer än jävligt lovligt trött på att gratisjobba. 
Förutom just det så trivs jag väldigt bra på mitt jobb, just nu och ta i trä ska jag väl säja. Men det är bra.
 
Nu snöar det igen. Det är också lite lustigt, hur det lyckas snöa varenda dag men ändå bara vara några centimter snö på backen. Skitvinter.
 
På en strax kommer hovslagaren, då ska Stråla ut och tömköras sen. Igår fick hon massage och jag kunde bekräfta det jag tyckt ett tag, att hon är mycket mindre öm i ryggen. Däremot är det fortfarande mycket som sitter runt rumpa och ländrygg, men mindre ont i ryggen och hon inte hängt nästan nånting vad jag har sett de senaste dagarna. 
Då började jag genast fantisera om att rida på henne igen. Min fina tjej.
Kanske.
 
 
Jag mitt nöt åt ingen middag för jag hade ätit väldigt sen lunch (som alltid efter jobbdag) och många kalorier, så jag drack kaffe och åt en kaka för mina sista kalorier istället vilket resulterade i att jag var svinhungrig när jag skulle sova och när jag är svinhungrig då kan jag inte sova 
 
0 kommentarer