Glöh

vad jag är trött. Znurk
 
Å lite sur. För vad gjorde jag igår, jag spillde ut typ en och halv dos av Strålas medicin. Bra jobbat jävla klantröv! Dessutom så var det tänkt att hon skulle ha det i 6 dagar till men flaskan innehöll bara för fyra dagar. Så det blev inte så många dar där nä.
Äh!
Inte är det billigt heller så det var ju så jäkla onödigt att spilla de dyra dropparna. 
 
Less på att alltid vara fattig. Så fort jag lyckas tjäna lite bättre, få in en relativt bra lön så är det något som gör att jag ändå går back. Jag hade precis kommit i kapp från förra årets helvete och så kommer nu dessa veterinärräkningar och mediciner.
Ja ja. Så är det. Tur som fan att jag bor i en jäkla boda just nu iaf.
 
Så lite gnäll. Ska ta och försöka ta mig ut med Mays i skogen och busa lite. Se om det ligger kvar nån snö nånstans. Den lär ju inte ge nått motstånd så fluffig som den är men mysigt är det ju iaf.
 
 
0 kommentarer