31 år

Imorgon är det dags att väga sig igen men jag skulle bli mycket förvånad om jag har gått ner nått den här veckan. Det blev lite för mycket godis i helgen. Mens stavas det. Konstant hungrig dessuton, det går inte att bli mätt. Hoppas det lugnar sig snart. Jedra hormoner.
Ägg är bra, av ägg blir jag mätt.
 
Har varit på viften hela dan idag, hos kiron och sen gjort en massa ärenden och sen hos Lena och kikat på nya hästen och surrat en massa.
Ja, kikade såklart på gammelhästarna också, Lena och hennes 31 åriga Zorro
Bacons rumpa därbakom. Tydligen vägrar min dator ladda upp nått annat än insta bilder just. =(
 
Nu ska jag till mina hästar och se om det kanske går att slö motionera Mayan i lina en sväng. Hade tänkt cykla med henne idag men jag tror inte jag vill halka omkull och slå ihjäl mig.
0 kommentarer