Pinsam

Jag lagade mina skor med silvertejp igår, det är ett hål som det drar sabla kallt genom när det är så här kallt. Silvertejp är bra till det mesta men inte till fäste på snö. Det resulterade i att jag damp i backen när jag klev av Stråla. Mycket smidigt. Sen fastnade jag i kamerasnöret som hängde ut ur fickan (ett låååångt snöre) när jag graciöst skulle försöka häva mig upp i på tok för mycket och för stora kläder, och bumpade omkull på rumpan igen.
Detta beskådades dessutom av 3 personer (vad tusan gjorde dom ute i kylan, hade dom inte kunnat hålla sig inne som vettigt folk va va) 
Det lustiga är att jag inte ens tyckte det var pinsamt. Stråla som jag dessutom släppte när jag ramlade, det var väl lika bra så jag inte slet i henne, hon stod bara där och väntade på att matten skulle kravla sig upp, det är liksom inget ovanligt att matten håller på och tramsar sig.
Det som var lite pinsamt det var nog att jag glatt sa "Jodå det gick bra, Jag har satt sivlertejp på skon, det var därför det blev lite halt". 
Vem fan sätter silvertejp på skon!?!
 
 
2 kommentarer
Marie

Haha silvertejp är ju bra till allt! När Maja hade hovbölden fick jag göra en silvertejpstoffel för att hålla smuts ute. Toppen!

Ann

hahaha!