Snygging

He.re.gud vilken dålig dag. Jag hade dock lite tur och fick en tid hos kiron och åkte dit och blev genast bättre. Hur underbart är inte det när man genast känner att det blir lättare att röra sig och huvudet inte spränger fullt lika mycket. 
Det var mycket värre än sist jag var, rejäla fula låsningar. Aj. Jag tål inte att jobba så mycket som jag gjort, jag vet ju det egentligen. 
Nåja, det var skönt iaf.
 
Sen åkte vi till piteå och kollade på den här snyggingen
Herregud vad jag kände att det här var en häst för mig oj vad mycket roligt man hade kunnat ha med honom och hur roligt hade det inte varit att få ta hem honom typ nu och börja pula på. Oj oj.
 
Vilken TUR att det inte var till mig och vilken TUR att jag bestämt att jag inte ska ha valack så länge jag har Mayan och/eller Stråla.
 
Jisses då.
 
Det var väldigt mycket Leffe i den här killen, väldigt "oh kära nån då", liten i stora världen, snäll och känslig.
 
Jag har iaf den här veckan blivit mycket väl medveten om vad jag ska för personlighet i häst i framtiden.
 
Tittut
 
Och lite hundkul blev det också
 
 
Kul att vara iväg också och få lite inspiration. Nu ska byggas en vippbräda =)
 
Imorgon blir det lektion för Eva. Så roligt.
2 kommentarer
Tiger

Åååh! Troll, right? Han är SÅ fin och har en sån trevlig modell! Hoppas det kunde passa din vän, han förtjänar ett fint hem (men han har ju det toppen i Dussis, med såklart)!

Hoppas du hann förbi sistah! Ser hon ju på bilderna! ;D

Å såg stabilt ut med Ebban, kanske skulle du ha en Petit Basset Griffon Vendéen nästa gång? Tycker de är SJUKT fina!

Hoppas du snart blir piggare och att du slipper ha så ont som du har det nu. :( Dumma kropp.

Svar: Han är så fin och verkar ha en personlighet som verklligen tilltalar mig. Jag tror att han är perfekt för min vän vi får se vad som sker.
Ingen tripp till henne den här gången men vi sågs ju iaf =)

Den var supercharmig och alla kortbenta hundar tilltalar mig men det är nog basset hound som är MIN ras =)
Stjärnstrålar

Tiger, igen

*är av en sån trevlig modell - slarvskrev!

Kram