Skeptisk och facinerad

Herregud vilka fina hästar jag har, det är ett ton lycka där i hagen. Å i hagen brevid är det några 100 kilo sockerpiller.
Red Stråla idag och hon är ju bara för jäkla fin. Ah, det är så roligt så jag vet inte vart jag ska vägen. Det går liksom inte att förklara heller för att jag är så dålig på det där med att svänga mig med dressyrtermer men hon är så lättsam och svarar så kvickt och mjukt och allt liksom bara flyter. Tjopp tjopp bara. Hon börjar orka bära sig rätt mer och mer och hamnar i en trevlig form som hon trillar ur med jämna mellanrum men det kommer och påminner man henne bara när hon ramlar iväg och bara mjukt ber henne om att använda magmusklerna och dom där bakbenen så jobbar hon så jäkla bra.
 
Tidigare i sommar
 
Nu börjar det verkligen vara mörkt på kvällarna och jag som är ute så sent ofta måste nog börja försöka ta mig iväg tidigare. Runt halv tio behövs reflexvästen. Det är tidigt 
 
Idag kunde jag då inte ta mig ut tidigare då jag haft en hejdundrande huvudvärk, så där så det knappt gått att röra på sig. Och så har brodern från Älvsbyn varit och hälsat på och det är inte var dag man ser dom.
 
Imorgon ska jag åka och hälsa på Leffe, det var ett tag sen nu då vägen mellan byarna har varit avspärrad och jag inte har idats köra hela vägen runt. Sen ska jag mäta transporten och fara och kolla vad det kan tänkas kosta att köpa ett nytt golv, det är ju lite ruttet golvet och behöver bytas. 
Tanken är ju dessutom att jag och Mayan ska dra ner till Skellefteå om två veckor, då kan det vara skönt att veta att golvet är helt ok.
 
Lilleman har fått healing idag och blev mycket mjukare efter det. Jag är facinerad. Skeptisk varenda gång. Fast jag har pratat med healing gubben i ett halvår, ibland flera gånger i veckan och gång på gång sett vad som händer så är jag så skeptisk när jag sitter där med telefonen i handen och så händer det grejer som man inte kan bortförklara. 
 
1 kommentar
Tiger

Wowowow! Du är konstant hästförälskad, så bra beskrivet i några inlägg längre bak. Älskar!

Å healing, via distans? På telefon? Gud vad spännande, berätta meeer!! Hur går det till (en person du känner?) och HUR märker du att det fungerar? :D