Redo

Fett med najs! då var transporten klar. Även kopplad på bilen och redo att åka så snart jag stigit upp imorgon. Något säjer mig att jag inte kommer sova speciellt mycket i natt. Superpeppad!
Tittar man på min packning så ser det ut som att vi ska vara borta i ett år ungefär. Det är ju en lite jobbig årstid så man måste vara förberedd för det mesta.
 
Ikväll blev det även en ridtur med Stråla. Fina tjejen. Lite spänd och okoncentrerad men ändå jäkligt fin och mysig. 
Halva byns hästbestånd var i farten i kväll och en av dom blev Strålan så förvånad över att det blev en tvärnit i traven. Annars skötte hon sig otroligt bra, hon kan ju jaga upp sig ibland över andra hästar.
 
Det var väldigt gott för mig också att sitt apå henne som verkligen gungade genom kroppen, det lossade en hel del av min spända stela rygg. 
 
Whooptido vad kul. Imorgon åker vi.
 
En bild på mig och Mayan sen Therese och Turbo var hos oss.
 
2 kommentarer
Therese

Har lite svårt att greppa att ni kommer imorgon men attans vad kul det ska bli!
Tänk att vi skulle få ihop två äventyrs resor med hästarna i sommar! Så kul!
Nu längtar vi tills ni är här.
Kör försiktigt imorgon.

Johanna

Kul med en liten hästtripp!