Projekt golvbyte

Hm.. Det kommer bli ett större projekt än jag tänkte mig att byta golv. Men det är ju alltid så. Idag hade jag tänkt att jag redan skulle ha gjort hälften men jag har inte ens kommit så långt att jag tagit ut golvet.
Kan ju ifs ha nått att göra med att jag hängde hos Lena några timmar fler än jag tänkt mig men det var ju så trevligt. 
Jag har iaf sopat ur transporten, det är alltid nått. Samt köpt rostskydd som ska på underredet efter att jag fått bort all rost. Själva golvet var lite dyrare än jag tänkt mig så det kan jag inte köpa förrän jag fått lönen. Jodå den stora fina lön jag fick är borta, sjukt mycket skulder.
 
Idag har jag varit ut och cyklat med mina damer. Mayan var väldigt pigg och glad medans Stråla verkade ganska trött. Hon verkar även ha en del träningvärk efter hoppningen. 
Precis så där gjorde vi idag, cyklade i solnedgången. ast bara jag, Maan å Stråla och ingen Therese å Turbo.
Gud vad roligt det ska bli att åka dit. 
 
Leffe han fick borst och kli och hovslagaren har fixat hans fötter. 
 
0 kommentarer