På fredag

Ridit lektion för Eva idag. Jag red Mayan och Helena Stråla. Vi höll till på ängen hemmavid så Mayans slapp gå på den kassa ridbanan. 
Tydligen var det troll i skogen och Stråla gjorde några häftiga undanmanövrar. Duktiga Helena satt kvar barbacka. Mayan spanade mest. Men oj vad trevlig hon var. Superfin och jag kunde tydligen rida riktigt bra också, utan att falla fram hurra för för mig liksom. Vi var väldigt bra synkade idag tant och jag och det var så roligt att höra att Eva tyckte det såg trevligt ut.
 
På fredag åker vi till Skellefteå. Har dock inte fått in golvet i transporten ännu då min far skulle hjälpa mig med det momentet och trots att jag redan mätt och gjort en mall så skulle han minsann göra på sitt sätt. Det jag gjort dög tydligen inte fast han kom fram till exakt samma sak en timma senare. Då blev jag sur och åkte in till stan istället.
 
 
 
For förbi och hälsade på Leffe också. FIna gubben.
 
Vi gick på en liten promenad
 
 
0 kommentarer